خط تولید پروفیل
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از فرآورده های پلی وینل کلراید، پروفیل UPVC است که به شکل پروفیل است و توسط دستگاههای اکسترود تولید می شود که مقاومت بسیار خوبی نیز دارد. سطح خارجی در خط تولید پروفیل UPVC را سفید می کنند و در صنایع نیز می تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد 

تولید پروفیل پی وی سی از جمله موادی است که به نور و گرما حساسیت دارد و با اکسیژن ترکیب می شود و نیاز دارد تا یک پایدار کننده نیز در آن به کار برود. 

نحوه تولید پروفیل یو پی وی سی و دیگر موارد آن مانند PVC به گونه ای است که در کاربردهای مختلف مثل: پنجره، کرکره، کف پوش، سقف های کاذب، کابلهای ایزوله استفاده می شود. 

هزینه راه اندازی خط تولید پروفیل UPVC با خرید تجهیزات و ماشین آلات نسبت به حجم تولیدی متفاوت است و البته این موضوع را باید مدنظر قرار داد که با توجه به تورم و فشار اقتصادی ممکن است خرید دستگاهها نیاز بسیار گران قیمت بوده و بخش زیادی از سرمایه شما را به خود اختصاص دهد و با علم بر اینکه این خط تولید دارای رقیبان بسیار زیادی است و ممکن است کار برای شما به عنوان تولید کننده جدید بسیار سخت شده و فروش محصولات با دشواری همراه باشد. 

به همین دلیل توصیه می شود از خط تولیدات پرسودی استقبال کنید که می دانید شما را زودتر به هدف و سود مدنظر رسانده و کار تولید بسیار جذاب تری نیز داشته باشد. 

شرکت سارگن استون مجموعه بسیار با سابقه در زمینه خطوط تولیدی می باشد که از بین صدها کار بهترین آنها را انتخاب کرده و به سرمایه گذاران ارائه می دهد. 

باشماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون که لینک آن در انتهای مطلب قرار داده شده است می توانید ارتباط برقرار کرده و ضمن دریافت مشاوره از مدیریت با تجربه این مجموعه یکی از خطوط تولیدی را نسبت به سرمایه ای که در اختیار دارید انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: